Konkurs Targi 4.0.
KATEGORIA: Studia
Organizatorem II edycji ogólnopolskiego Konkursu Targi 4.0. jest Polska Izba Przemysłu Targowego. Projekt adresowany jest do studentów, a ich zadaniem jest przygotowanie spotu promocyjnego albo prezentacji multimedialnej na jeden z dziesięciu tematów poświęconych przyszłości targów w Polsce i na świecie. Do wygrania w konkursie są atrakcyjne nagrody m.in. stypendium naukowe o wartości 3 tys. zł.
Polska Izba Przemysłu Targowego od 26 lat zrzesza, wspiera i integruje przedsiębiorców szeroko pojętej branży targowej. Członkami PIPT są przede wszystkim organizatorzy targów i operatorzy obiektów targowo-konferencyjnych w Polsce, dostawcy usług projektowania, budowy i wyposażania stoisk targowych, transportu i spedycji targowej, organizatorzy wystąpień polskich firm w targach za granicą i przedstawicielstwa targów zagranicznych w Polsce, a także firmy z branży reklamy i marketingu, IT, media, przedsiębiorstwa gastronomiczne i dostawcy bazy noclegowej dla klientów targów.
Pierwsza edycja konkursu „Targi 4.0” cieszyła się sporym zainteresowaniem uczestników. Nagrodę główną zdobyła studentka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu Malwina Maier - za pracę pt. „Targi Dają Więcej – korzyści z udziału w targach”. W tym roku zadaniem uczestników jest przygotowanie spotu promocyjnego albo prezentacji multimedialnej na jeden z dziesięciu tematów poświęconych branży targowej, jej przyszłości, a także narzędziom, które organizatorzy targów mogą wykorzystywać w promocji swoich wydarzeń. Do wygrania są atrakcyjne nagrody m.in. stypendium o wartości 3 tys. zł, tablety czy inne nagrody rzeczowe.
Polska Izba Przemysłu Targowego od 26 lat zrzesza, wspiera i integruje przedsiębiorców szeroko pojętej branży targowej. Członkami PIPT są przede wszystkim organizatorzy targów i operatorzy obiektów targowo-konferencyjnych w Polsce, dostawcy usług projektowania, budowy i wyposażania stoisk targowych, transportu i spedycji targowej, organizatorzy wystąpień polskich firm w targach za granicą i przedstawicielstwa targów zagranicznych w Polsce, a także firmy z branży reklamy i marketingu, IT, media, przedsiębiorstwa gastronomiczne i dostawcy bazy noclegowej dla klientów targów.
Pierwsza edycja konkursu „Targi 4.0” cieszyła się sporym zainteresowaniem uczestników. Nagrodę główną zdobyła studentka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu Malwina Maier - za pracę pt. „Targi Dają Więcej – korzyści z udziału w targach”. W tym roku zadaniem uczestników jest przygotowanie spotu promocyjnego albo prezentacji multimedialnej na jeden z dziesięciu tematów poświęconych branży targowej, jej przyszłości, a także narzędziom, które organizatorzy targów mogą wykorzystywać w promocji swoich wydarzeń. Do wygrania są atrakcyjne nagrody m.in. stypendium o wartości 3 tys. zł, tablety czy inne nagrody rzeczowe.