W najbliższym czasie nie pojedziecie tramwajami nr 2 i 14
KATEGORIA: Poznań
Od poniedziałku tramwaje kursują co 12 minut, a główne miejskie linie autobusowe średnio co 15 minut przez cały dzień. To nie koniec zmian, bo od dziś do zawieszonych tramwajów linii nr 4 i 11 dołączają linie nr 2 i 14. W miasto nie wyjeżdżają linie autobusowe nr 147, 150 i 181 oraz 145, 149 i 170. Zmiany zostały wprowadzone także na liniach podmiejskich.
Trwa remont torowiska na ulicy Dowbora-Muśnickiego. To spowoduje zmiany w kursowaniu linii tramwajowych nr: 5, 13, 16 i 201. Do 30 kwietnia nie pojedziecie tramwajem na odcinku od ul. Wrocławskiej przez most św. Rocha do węzła Kórnicka - Jana Pawła II.
Ponadto autobusy jadące od strony Rataj, Wildy lub Lubonia w stronę dworca kolejowego na Garbarach będą kursować objazdem ulicami: Kazimierza Wielkiego – Mostowa – Grobla – Wierzbowa – Mostowa. Zmiany napotkacie też na nocnych liniach autobusowych: linia nr 231 jest zawieszona, a nr 237 nie pojedzie pod Politechnikę.
Komunikacją miejską nie powinniście wybierać się do Punktów i Biur Obsługi Klienta Zarządu Transportu Miejskiego. Te są zamknięte do odwołania. Zamiast osobistego załatwiania spraw lub kupowania biletów, ZTM proponuje obsługę zdalną poprzez kontakt telefoniczny i za pośrednictwem poczty elektronicznej.
fot. Zarząd Transport Miejskiego
Trwa remont torowiska na ulicy Dowbora-Muśnickiego. To spowoduje zmiany w kursowaniu linii tramwajowych nr: 5, 13, 16 i 201. Do 30 kwietnia nie pojedziecie tramwajem na odcinku od ul. Wrocławskiej przez most św. Rocha do węzła Kórnicka - Jana Pawła II.
Ponadto autobusy jadące od strony Rataj, Wildy lub Lubonia w stronę dworca kolejowego na Garbarach będą kursować objazdem ulicami: Kazimierza Wielkiego – Mostowa – Grobla – Wierzbowa – Mostowa. Zmiany napotkacie też na nocnych liniach autobusowych: linia nr 231 jest zawieszona, a nr 237 nie pojedzie pod Politechnikę.
Komunikacją miejską nie powinniście wybierać się do Punktów i Biur Obsługi Klienta Zarządu Transportu Miejskiego. Te są zamknięte do odwołania. Zamiast osobistego załatwiania spraw lub kupowania biletów, ZTM proponuje obsługę zdalną poprzez kontakt telefoniczny i za pośrednictwem poczty elektronicznej.
fot. Zarząd Transport Miejskiego