"Poznań za pół ceny" w innym wydaniu
KATEGORIA: Poznań
Akcja odbędzie się po raz 13. Co roku „Poznań za pół ceny” przyciąga turystów z całego kraju. Wydarzenie organizowane przez Poznańską Lokalną Organizację Turystyczną było wielokrotnie nagradzane. Ze względu na rozpoznawalność marki, jej twórcy chcą wykorzystać okazję do wsparcia branży turystycznej w dobie pandemii COVID-19.
"Poznań za pół ceny” odbędzie od 2 do 10 maja. W ofercie wirtualne spacery po mieście z przewodnikami, a także zwiedzanie on-line wystaw i muzeów. W Internecie będzie można kupić vouchery do wykorzystania w przyszłości, wszystko w niższej cenie. Organizatorzy zachęcają, aby w ten sposób zaplanować weekend w Poznaniu i okolicach wybierając hotel, obiad w restauracji czy Poznańską Kartę Turystyczną i wykorzystać zakup w późniejszym terminie.
Nabór partnerów z Poznania i okolic trwa. Udział w akcji wziąć mogą przedsiębiorcy oferujący vouchery na produkty i usługi turystyczne, a także chcące zaprezentować ofertę on-line. Do udziału zachęca Wojciech Mania, kierownik działu promocji turystycznej PLOT.
- Ze względu na szczególne okoliczności zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z zespołem organizacyjnym "Poznania za pół ceny". Kontakty dostępne są na stronie www.poznanzapolceny.pl i na Facebooku akcji (@polceny). Podchodzimy do każdej oferty indywidualnie i staramy się doradzić, jak ją najlepiej przygotować.
W najbliższych miesiącach wsparcie dla branży turystycznej będzie nieocenione. Od kilku tygodni trwa w mediach społecznościowych kampania #WeWillWait. To wspólna inicjatywa miast: Poznania, Gdańska, Łodzi, Warszawy, Lublina i Torunia. Jej celem jest wzajemna promocja zachęcenie mieszańców do odwiedzenia parterskich metropolii. Więcej o akcji #WeWillWait pisaliśmy w artykule "Na ratunek turystyce".
fot. poznan.pl
"Poznań za pół ceny” odbędzie od 2 do 10 maja. W ofercie wirtualne spacery po mieście z przewodnikami, a także zwiedzanie on-line wystaw i muzeów. W Internecie będzie można kupić vouchery do wykorzystania w przyszłości, wszystko w niższej cenie. Organizatorzy zachęcają, aby w ten sposób zaplanować weekend w Poznaniu i okolicach wybierając hotel, obiad w restauracji czy Poznańską Kartę Turystyczną i wykorzystać zakup w późniejszym terminie.
Nabór partnerów z Poznania i okolic trwa. Udział w akcji wziąć mogą przedsiębiorcy oferujący vouchery na produkty i usługi turystyczne, a także chcące zaprezentować ofertę on-line. Do udziału zachęca Wojciech Mania, kierownik działu promocji turystycznej PLOT.
- Ze względu na szczególne okoliczności zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z zespołem organizacyjnym "Poznania za pół ceny". Kontakty dostępne są na stronie www.poznanzapolceny.pl i na Facebooku akcji (@polceny). Podchodzimy do każdej oferty indywidualnie i staramy się doradzić, jak ją najlepiej przygotować.
W najbliższych miesiącach wsparcie dla branży turystycznej będzie nieocenione. Od kilku tygodni trwa w mediach społecznościowych kampania #WeWillWait. To wspólna inicjatywa miast: Poznania, Gdańska, Łodzi, Warszawy, Lublina i Torunia. Jej celem jest wzajemna promocja zachęcenie mieszańców do odwiedzenia parterskich metropolii. Więcej o akcji #WeWillWait pisaliśmy w artykule "Na ratunek turystyce".
fot. poznan.pl