Trwa akcja "Poznań za pół ceny"
KATEGORIA: Poznań
Wydarzenie odbywa się po raz 13. Co roku „Poznań za pół ceny” przyciąga turystów z całego kraju. Akcja Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej było wielokrotnie nagradzane. Ze względu na rozpoznawalność marki, jej twórcy chcą wykorzystać okazję do wsparcia branży turystycznej w dobie pandemii COVID-19.
"Poznań za pół ceny” potrwa do 10 maja. W ofercie wirtualne spacery po mieście z przewodnikami, a także zwiedzanie on-line wystaw i muzeów. W Internecie znajdziecie vouchery do wykorzystania w przyszłości, wszystko w niższej cenie. Organizatorzy zachęcają, aby w ten sposób zaplanować weekend w Poznaniu i okolicach wybierając hotel, obiad w restauracji czy Poznańską Kartę Turystyczną i wykorzystać zakup w późniejszym terminie. Lista ofert dostępna jest na stronie poznanzapolceny.pl.
–To nie tylko szansa na zaplanowanie weekendu w Poznaniu z atrakcyjnymi zniżkami, ale i realne wsparcie dla poznańskiej branży turystycznej – zachęca Jan Mazurczak, prezes zarządu PLOT.
W najbliższych miesiącach wsparcie dla branży turystycznej będzie nieocenione. Od kilku tygodni trwa w mediach społecznościowych kampania #WeWillWait. To wspólna inicjatywa miast: Poznania, Gdańska, Łodzi, Warszawy, Lublina i Torunia. Jej celem jest wzajemna promocja zachęcenie mieszańców do odwiedzenia parterskich metropolii. Więcej o akcji #WeWillWait pisaliśmy w poniedziałek.
"Poznań za pół ceny” potrwa do 10 maja. W ofercie wirtualne spacery po mieście z przewodnikami, a także zwiedzanie on-line wystaw i muzeów. W Internecie znajdziecie vouchery do wykorzystania w przyszłości, wszystko w niższej cenie. Organizatorzy zachęcają, aby w ten sposób zaplanować weekend w Poznaniu i okolicach wybierając hotel, obiad w restauracji czy Poznańską Kartę Turystyczną i wykorzystać zakup w późniejszym terminie. Lista ofert dostępna jest na stronie poznanzapolceny.pl.
–To nie tylko szansa na zaplanowanie weekendu w Poznaniu z atrakcyjnymi zniżkami, ale i realne wsparcie dla poznańskiej branży turystycznej – zachęca Jan Mazurczak, prezes zarządu PLOT.
W najbliższych miesiącach wsparcie dla branży turystycznej będzie nieocenione. Od kilku tygodni trwa w mediach społecznościowych kampania #WeWillWait. To wspólna inicjatywa miast: Poznania, Gdańska, Łodzi, Warszawy, Lublina i Torunia. Jej celem jest wzajemna promocja zachęcenie mieszańców do odwiedzenia parterskich metropolii. Więcej o akcji #WeWillWait pisaliśmy w poniedziałek.