Do ZTM wpłynęło blisko 21,5 tys. wniosków o zwrot należności za bilet okresowy

KATEGORIA: Poznań

Od połowy marca 2020r. do Zarządu Transportu Miejskiego wpłynęło około 21,5 tys. wniosków o zwrot należności za bilet okresowy. Blisko 3,5 tys. klientów otrzymało przelew na swoje konto. ZTM deklaruje, że nie pozostawi nikogo bez odpowiedzi, ale prosi też o cierpliwość, ponieważ pracuje w warunkach obostrzeń sanitarnych i ograniczeń kadrowych. 

Obecnie rozpatrujemy ponad 300 wniosków dziennie, a jest to tylko część wszystkich spraw, które klienci załatwiają w ZTM. Warto mieć także na uwadze, że każdy wniosek o zwrot – w trosce o dobro klienta i żeby uniknąć groźby błędu – musi zostać dokładnie przeanalizowany i zweryfikowany - informuje ZTM.

ZTM przyjmuje, że zwrot dotyczy całości kwoty w momencie, kiedy nie rozpoczął się jeszcze termin obowiązywania biletu, bądź też kwoty za niewykorzystaną część biletu, w momencie, kiedy termin obowiązywania biletu już się rozpoczął. 

Wniosek o zwrot pieniędzy za bilet możecie złożyć w systemie PEKA, za pośrednictwem adresu e-mail ztm@ztm.poznan.pl lub w jednym z siedmiu działających Punktów Obsługi Klienta ZTM. 

Źródło i fot.: ZTM

Ta strona wykorzystuje cookies tylko do analizy odwiedzin. Nie przechowujemy żadnych danych personalnych. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystywanie cookies, możesz je zablokować w ustawieniach swojej przeglądarki.

OK