Na ratunek turystyce
KATEGORIA: Poznań
Branża turystyczna jako pierwsza spłonęła na stosie ofiar pandemii koronawirusa. Podczas wszystkich dotychczasowych kryzysów obroty spadały do 25%, dzisiaj hotelarze, właściciele biur podróży i atrakcji turystycznych nie zarabiają nic. Na horyzoncie próżno wypatrywać znaków zwiastujących poprawę sytuacji. Nawet po odmrożeniu gospodarki ciężko będzie zachęcić mieszkańców do podróżowania, a nawet jeżeli się uda, to walka o klienta będzie wyjątkowo zażarta. W rozkręceniu ruchu w największych polskich miastach ma pomóc akcja #CityWillWait stworzona przez organizacje turystyczne Warszawy, Łodzi, Gdańska i Poznania. Działania koncentrują się na promocji miast w sferze on-line jednak Jan Mazurczak, prezes Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej przyznaje, że to nie jedyny wymiar akcji.
-#WeWillWait to nie tylko kampania wizerunkowa, ale także pretekst do wymiany doświadczeń i zainicjowania wspólnych działań w przyszłości. To wreszcie sposób w jaki komunikujemy dziś nowe terminy przekładanych konferencji i kongresów, co jest dobrze odbierane przez organizatorów i uczestników, bo w tym trudnym czasie daje nadzieję na powrót do czerpania radości ze spotkań.
Akcja rozpoczęła w połowie marca Gdańska Organizacja Turystyczna pod hasłem #GdanskWillWait. Inicjatywa i hasło zostały następnie rozszerzone na kolejne miasta. Kampania to przede wszystkim obietnica dla turystów, że miasta będą przygotowane na ich goszczenie po okresie epidemii. Zaplanujmy tegoroczne wakacje w granicach naszego państwa, uczestniczmy w lokalnych wydarzeniach i wybierajmy oferty Polskich miast, tylko tak pozwolimy „odbić się” turystyce – apelują twórcy akcji. Światowa Organizacja Turystyki szacuje, że światowa branża turystyczna może stracić od 30 do 50 miliardów dolarów z powodu kryzysu wywołanego pandemią koronawirusa.
Więcej szczegółów na stronach prowadzonych przez poszczególne organizacje turystyczne:
#GdanskWillWait
www.visitgdansk.com
#WarsawWillWait
www.wot.waw.pl
#PoznanWillWait
www.poznan.travel
#ŁódźWillWait
www.lodz.travel
-#WeWillWait to nie tylko kampania wizerunkowa, ale także pretekst do wymiany doświadczeń i zainicjowania wspólnych działań w przyszłości. To wreszcie sposób w jaki komunikujemy dziś nowe terminy przekładanych konferencji i kongresów, co jest dobrze odbierane przez organizatorów i uczestników, bo w tym trudnym czasie daje nadzieję na powrót do czerpania radości ze spotkań.
Akcja rozpoczęła w połowie marca Gdańska Organizacja Turystyczna pod hasłem #GdanskWillWait. Inicjatywa i hasło zostały następnie rozszerzone na kolejne miasta. Kampania to przede wszystkim obietnica dla turystów, że miasta będą przygotowane na ich goszczenie po okresie epidemii. Zaplanujmy tegoroczne wakacje w granicach naszego państwa, uczestniczmy w lokalnych wydarzeniach i wybierajmy oferty Polskich miast, tylko tak pozwolimy „odbić się” turystyce – apelują twórcy akcji. Światowa Organizacja Turystyki szacuje, że światowa branża turystyczna może stracić od 30 do 50 miliardów dolarów z powodu kryzysu wywołanego pandemią koronawirusa.
Więcej szczegółów na stronach prowadzonych przez poszczególne organizacje turystyczne:
#GdanskWillWait
www.visitgdansk.com
#WarsawWillWait
www.wot.waw.pl
#PoznanWillWait
www.poznan.travel
#ŁódźWillWait
www.lodz.travel