MEN I TRUST - LAUREN

Urząd Miasta wraca do przyjmowania klientów

KATEGORIA: Poznań

Ze względów bezpieczeństwa Urząd Miasta Poznania od 16 marca obsługuje klientów w bardzo ograniczonym zakresie. Większość spraw powinniśmy załatwiać online, telefonicznie lub przez skrzynki podawcze. Stopniowo zacznie się to zmieniać od początku przyszłego tygodnia.

- Wprowadzone zostaną limity dotyczące liczby osób przebywających w poczekalniachm, które będą uzależnione od jej wielkości. Przyjmujemy, że będzie to 1 klient na 15m2 - mówi Wojciech Kasprzak, dyrektor Wydziału Organizacyjnego Urzędu Miasta Poznania. 

Aby załatwić sprawę bezpośrednio w "okienku" będzie trzeba najpierw zarezerwować wizytę za pomocą kodu QR, przez telefon lub internetetowy system rezerwacji, który zostanie udostępniony na początku przyszłego tygodnia. Umawianie się online będzie dotyczyło spraw prowadzonych przez: 

 ·      Wydział Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych (ul. Libelta 16/20 i ul. Gronowa 22A),
,·      Urząd Stanu Cywilnego (ul. Libelta 16/20),
 ·      Wydział Działalności Gospodarczej i Rolnictwa (ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 404),
 ·      Wydział Finansowy (ul. Słowackiego 22, ul. Gronowa 22A,ul. Libelta 16/20, ul. 28 czerwca 1956 r. nr 404).  

Do rezerwacji wizyt będzie można wykorzystać również kod QR. To propozycja dla osób, które chcą załatwić sprawę w urzędzie, ale z różnych przyczyn nie mogły umówić się wcześniej.  

- W takiej sytuacji pomocne będą QR kody udostępnione na zewnątrz budynków w postaci naklejek. Po zeskanowaniu kodu smartfonem nastąpi przekierowanie do formularza rezerwacji wizyt. Jeżeli w tym czasie w systemie będzie "wolne okienko" wówczas po zaakceptowaniu terminu klient zostanie obsłużony - zaznacza dyrektor Wydziału Organizacyjnego UMP. - Niewykluczone, że z czasem rozszerzymy możliwość rezerwacji online także na pozostałe wydziały
 - dodaje.  

We wszystkich urzędach wciąż będą obowiązywały szczególne środki bezpieczeństwa. Chcący skorzystać z usług musimy pamiętać o obowiązku zakrywania ust i nosa przy wejściu. Po wejściu do budynku, każdy klient ma obowiązek zdezynfekować ręce. Odpowiednie środki znajdują się we wszystkich lokalizacjach UMP. 

Ta strona wykorzystuje cookies tylko do analizy odwiedzin. Nie przechowujemy żadnych danych personalnych. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystywanie cookies, możesz je zablokować w ustawieniach swojej przeglądarki.

OK