Wielkopolska Organizacja Turystyczna wydała branżowy informator dla firm dotkniętych kryzysem
KATEGORIA: Poznań
Na podstawie zebranych z całego świata danych: wyników badań, opracowań naukowych oraz studium przypadku, Wielkopolska Organizacja Turystyczna wydała prawie czterdziestostronicowy informator dla branży turystycznej. Jego treść jest odpowiedzią WOT na kryzys związany z pandemią koronawirusa.
Wydany w formie magazynu tytuł „Recepta dla turystyki” to 13 artykułów zawierających przydatną wiedzę na temat funkcjonowania branży turystycznej w czasie epidemii COVID-19. Dzięki tematom dotyczącym funkcjonowaniu muzeów, hoteli, gastronomi, atrakcji turystycznych w prosty i skuteczny sposób w informatorze można odnaleźć rozwiązania, mające pomóc w odbudowywaniu marki.
Diagnoza stanu polskiej i światowej turystyki w dobie epidemii, analiza działań podjętych przez instytucje rządowe i samorządowe, mających na celu przeciwdziałanie zaistniałemu kryzysowi gospodarczemu, jak również prognozy na przyszłość dotyczące możliwych scenariuszy wychodzenia z kryzysu oraz trendów stanowią podsumowanie faktów na temat podejmowanych obecnie działań. Wskazówki dotyczą tego, jak prowadzić komunikację w czasie epidemii, jak przygotować się na nowe otwarcie po jej zakończeniu. Mają pomóc wyjść naprzeciw nowym oczekiwaniom powracających turystów i zmieniających się standardów.
Informator został rozesłany do 100 członków WOT oraz regionalnych stowarzyszeń i instytucji współpracujących z branżą turystyczną. Wersja elektroniczna magazynu dostępna jest na stronie internetowej Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej. Każdy, komu bliska jest turystyka w przystępny sposób może zapoznać z propozycjami recepty na koronawirusa.
Źródło: WOT
fot. Deposit Photos
Wydany w formie magazynu tytuł „Recepta dla turystyki” to 13 artykułów zawierających przydatną wiedzę na temat funkcjonowania branży turystycznej w czasie epidemii COVID-19. Dzięki tematom dotyczącym funkcjonowaniu muzeów, hoteli, gastronomi, atrakcji turystycznych w prosty i skuteczny sposób w informatorze można odnaleźć rozwiązania, mające pomóc w odbudowywaniu marki.
Diagnoza stanu polskiej i światowej turystyki w dobie epidemii, analiza działań podjętych przez instytucje rządowe i samorządowe, mających na celu przeciwdziałanie zaistniałemu kryzysowi gospodarczemu, jak również prognozy na przyszłość dotyczące możliwych scenariuszy wychodzenia z kryzysu oraz trendów stanowią podsumowanie faktów na temat podejmowanych obecnie działań. Wskazówki dotyczą tego, jak prowadzić komunikację w czasie epidemii, jak przygotować się na nowe otwarcie po jej zakończeniu. Mają pomóc wyjść naprzeciw nowym oczekiwaniom powracających turystów i zmieniających się standardów.
Informator został rozesłany do 100 członków WOT oraz regionalnych stowarzyszeń i instytucji współpracujących z branżą turystyczną. Wersja elektroniczna magazynu dostępna jest na stronie internetowej Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej. Każdy, komu bliska jest turystyka w przystępny sposób może zapoznać z propozycjami recepty na koronawirusa.
Źródło: WOT
fot. Deposit Photos