Do ZTM wpłynęło blisko 21,5 tys. wniosków o zwrot należności za bilet okresowy
KATEGORIA: Poznań
Od połowy marca 2020r. do Zarządu Transportu Miejskiego wpłynęło około 21,5 tys. wniosków o zwrot należności za bilet okresowy. Blisko 3,5 tys. klientów otrzymało przelew na swoje konto. ZTM deklaruje, że nie pozostawi nikogo bez odpowiedzi, ale prosi też o cierpliwość, ponieważ pracuje w warunkach obostrzeń sanitarnych i ograniczeń kadrowych.
- Obecnie rozpatrujemy ponad 300 wniosków dziennie, a jest to tylko część wszystkich spraw, które klienci załatwiają w ZTM. Warto mieć także na uwadze, że każdy wniosek o zwrot – w trosce o dobro klienta i żeby uniknąć groźby błędu – musi zostać dokładnie przeanalizowany i zweryfikowany - informuje ZTM.
ZTM przyjmuje, że zwrot dotyczy całości kwoty w momencie, kiedy nie rozpoczął się jeszcze termin obowiązywania biletu, bądź też kwoty za niewykorzystaną część biletu, w momencie, kiedy termin obowiązywania biletu już się rozpoczął.
Wniosek o zwrot pieniędzy za bilet możecie złożyć w systemie PEKA, za pośrednictwem adresu e-mail ztm@ztm.poznan.pl lub w jednym z siedmiu działających Punktów Obsługi Klienta ZTM.
Źródło i fot.: ZTM
- Obecnie rozpatrujemy ponad 300 wniosków dziennie, a jest to tylko część wszystkich spraw, które klienci załatwiają w ZTM. Warto mieć także na uwadze, że każdy wniosek o zwrot – w trosce o dobro klienta i żeby uniknąć groźby błędu – musi zostać dokładnie przeanalizowany i zweryfikowany - informuje ZTM.
ZTM przyjmuje, że zwrot dotyczy całości kwoty w momencie, kiedy nie rozpoczął się jeszcze termin obowiązywania biletu, bądź też kwoty za niewykorzystaną część biletu, w momencie, kiedy termin obowiązywania biletu już się rozpoczął.
Wniosek o zwrot pieniędzy za bilet możecie złożyć w systemie PEKA, za pośrednictwem adresu e-mail ztm@ztm.poznan.pl lub w jednym z siedmiu działających Punktów Obsługi Klienta ZTM.
Źródło i fot.: ZTM